Internet mārketings

Straujā Interneta attīstība, kas pasaules informācijas tīklu ir pārvērtusi lielākajā tirdzniecības laukā, radīja nepieciešamību izmantot šo vidi par jaudīgāko komunikācijas kanālu ar patērētājiem. Sākās jauns mārketinga laikmets –elektroniskā mārketinga laikmets.

Interneta mārketings, mobilais mārketings, digitālais mārketings, tiešais mārketings ar elektroniskā pasta starpniecību un datu bāžu mārketings ir elektroniskā mārketinga pamatdisciplīnas.

Saskaņā ar TNS Global Research datiem, Latvijā Interneta lietotāju skaits 2003. gada beigās pārsniedza 450 000 cilvēku. Tā ir auditorija, kuru patlaban ignorēt ir netikai neprātīgi, – tā ir nopietna kļūda un tā ir jāizlabo. Šis faktors ir obligāts to kompāniju veiksmīgai attistībai, kas darbojas preču un pakalpojumu tirgos.

Kompānija Datartis izpilda plašu Interneta mārketinga pakalpojumu un risinājumu klāstu:

 

  • reklāma Internetā;
  • domena vārda izvēle;
  • baneru reklāma Internetā;
  • auditorijas izvēle un novērošana;
  • on-line media plānošana;
  • kompleksa reklāmas kampaņu sarīkošana;
  • promo-lappušu izveidošana;
  • interaktīvo konkursu un aptauju rīkošana;
  • on-line mārketinga pētījumu veikšana.